Monday, July 16, 2007

خبر کشته شدن پلنگ نایاب بدست ماموران نیروی انتظامی

عجایب هفتگانه در ایران!!!!!؟
یک --
پلنگ حیوانی که پراکندگی آن در سراسر ایران محدود است، ناگهان دریکی از روستاهای اردبیل ظاهر می شود. ( توجه کنید در فصل تابستان)پلنگ حیوانی که همیشه از انسان دوری می کند و درتمام جهان به ندرت گزارش شده است که به اجتماعات انسانی نزدیک بشود وارد یک خانه ی روستایی در نزدیکی اردبیل می شود!!!!!!! (صحنه را تصور کنید: پلنگ چند بار تلاش کرده است در خانه را بشکند اما موفق نمی شود و سرانجام مثل بدل کارهای هالیوودی خود را درون شیشه پنجره پرتاب می کند و وارد خانه می شود!؟
دو-- پلنگ با سرعت عمل بالا ، قوی و باهوش در یک خانواده روستایی چند نفر از اعضاء خانواده را زخمی می کند و احتمالاً بر اثر جیغ و داد مادر خانواده و قلدری پسران خانواده متوجه می شود که اینجا جای او نیست و درحالیکه به اهداف خود نرسیده است، رویش کم می شود و از خانه فرار می کند یا شاید هم اهالی خانواده از آنجا فرار می کنند. ( البته باید منتظر اخبار واقعی شد چون شاید افسانه های خبری از این هم جذاب تر باشد)
- سه -- اما اهالی غیور و غیرتمند روستا پلنگ را محاصره می کنند و نمی گذارند از آنجا خارج شود. ( بیل و این حرفها
- چهار-- محیط زیست ایران هرگز از تفنگ و گلوله های بیهوش کننده استفاده نمی کند تا مبادا حیوان بیچاره پس از به هوش آمدن دچار سردردهای بعد از بی هوشی شود. ( مخصوصاً اگر این اتفاق در اطراف آذربایجان رخ دهد!!!)
- پنج -- برادران نیروی انتظامی با سرعت برق در محل حادثه حضور پیدا می کنند. به طوری که پلنگ یکی ازسریع ترین حیوانات جهان فرصت فرار پیدا نمی کند!!!؟
- شش -- تیراندازهای زبر دست نیروی انتظامی چنان ماهر عمل می کنند که پلنگ با همان شلیک اول مسلسل ها با برخورد 5 یا 6 تیر بهدف به زمین می افتد و همه راحت می شوند.!؟
- هفت -- دو سال پیش اتفاق مشابه ای در استان همجوار برای یک خرس شرور پیش می آید. خرس هم به درک واصل می شود. اما هیچ یک از حیوانات وحشی منطقه درس عبرت نمی گیرند!! آیا بهتر نیست نیروهای کماندویی نیروی انتظامی در یک عملیات سلحشورانه تمام این حیوانات مزاحم و سرکش را پیشاپیش به درک واصل کنند؟!؟
برگرفته از سایت : شبکه صفر

++++++++++++++++++++
كشتار حيوانات وحشي نادر و از بين بردن محيط زيست تا به كي
سه شنبه,۱۹ تیر ۱۳۸۶
بر اثر حمله يك قلاده پلنگ وحشي به روستاييان در روستاي ديزج شهرستان گرمي مغان هفت نفر مجروح شدند. به‌گزارش خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي، اين پلنگ صبح دوشنبه با شكستن شيشه‌هاي پنجره يك واحد مسكوني وارد منزل يكي از روستاييان شد و پنج نفر از اعضاي اين خانواده را به شدت زخمي كرد. اين پلنگ پس از خروج از اين منزل به دو نفر ديگر از اهالي روستا نيز حمله كرد و سپس با شليك پنج گلوله از سوي ماموران نيروي انتظامي مستقر در روستااز پاي درآمد. دو نفر از آسيب ديدگان اين حادثه كه حال عمومي آنها وخيم بود براي مداوا به مراكز درماني شهر اردبيل اعزام شدند.شهرستان گرمي فاقد اداره حفاظت محيط زيست بوده و مردم از وجود محل زيست و اقامتگاه حيوانات وحشي در منطقه بي‌اطلاع هستند


AZAD TABRIZ NEWS برگرفته از سایت خبری

No comments: