Wednesday, August 09, 2006

لطفا برای پیدا شدنش دعا کنید

با درود خدمت همه شما دوستان خوب و حیوان دوست
متاسفانه مدتی است که بدلیل مشغله کاری و بدتر از همه گم شدن پسر گلم ژوپیتر که فکر کنم اکثر شما عکسش را در قسمت های قبلی دیده اید , نتوانستم اطلاعات جدیدی در وبلاگ قرار دهم . البته دارم سعی می کنم پسر گلم را هرطور شده پیدا کنم ,شاید آنوقت حالم بهتر بشه و بتونم کارهای ناتمامم را ادامه بدهم . خواستم شما دوستان هم در جریان باشید که فکر نکنید اهمیتی به وبلاگ نمی دهم. شما هم دعا کنید شاید ژوپیتر زودتر پیدا بشه . ممنون
ژوپیتر خوشگل و دوست داشتنی من

3 comments:

Anonymous said...

besyar az mataleb shoma lezat bordam va hat a ba zekr link shoma az matalebetoon dar site sherkat estefade kardam vali moteasefane hich rahi baraye mokatebe va tamas ba shoma nayaftam lotfan rahnamaee konid
info@persianpet.org
mail maa hast

Anonymous said...

salam 2 bare aks jopi ro gozashtim ro site khodemoon vali moshakhasat nadarim azash baramoon send konid

Anonymous said...

آخي! پيدا ميشه
راستي من هم يه سفر خوب داستم که گزارش آن رانوشتم
دوست داشتي سري بزن